Terveyskeskuksessa käyttöön takaisinsoittojärjestelmän

15.05.2023

Kolarin terveyskeskus ottaa käyttöön takaisinsoittojärjestelmän

 

Kolarin terveyskeskus ottaa käyttöön uuden toimintamallin, TeleQ- takaisinsoittojärjestelmän. Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 16.5.2023 alkaen. Voitte asioida edelleen myös sähköisesti virtu.fi palvelun kautta.
Terveydenhuoltolain (1326/2010) mukaan terveyskeskuksen tulee järjestää toimintansa siten, että potilas voi saada arkipäivisin virka-aikana välittömästi yhteyden terveyskeskukseen.

Puhelinnumero terveyskeskukseen on 040 708 9179.

Terveyskeskuksen palvelunumero on avoinna maanantaista–torstaihin kello 8.00–15.30 ja perjantaisin kello 8.00–15.00.

Kun soitatte Kolarin terveyskeskukseen, kuunnelkaa huolella tiedotteet loppuun ja toimikaa ohjeiden mukaisesti, jotta numeronne tallentuu järjestelmään oikein.

Soittaessanne kuulette ensin tiedotteen, jossa teitä pyydetään valitsemaan numeronäppäimillä tarvitsemanne palvelu. Tämän jälkeen takaisinsoittopyyntö tallentuu järjestelmään. Teille soitetaan takaisin mahdollisimman pian.

Kuulet nauhalta valikon, jossa on valittavissa seuraavat palvelut:

  • Kiireellinen hoito
  • Kiireetön hoito
  • Röntgen
  • Neuvola
  • Fysioterapia

Takaisinsoitto on aina asiakkaille maksutonta. Jos teillä on salainen puhelinnumero tai numeronäytön esto, pyydämme teitä kuuntelemaan toimintaohjeen ja näppäilemään puhelinnumeronne itse järjestelmään.

Henkeä uhkaavassa tilanteessa ottakaa yhteyttä hätänumeroon 112.

Arkisin kello 16.00 jälkeen ja viikonloppuisin voitte soittaa päivystyksellisissä asioissa puhelinnumeroon 040 708 9179, josta puhelinsoitto ohjautuu automaattisesti päivystävälle sairaanhoitajalle.

Lisätietoja
Tellervo Seppälä
osastonhoitaja
040 489 5330

Lapin hyvinvointialueen tiedote.