Sähköinen asiointi avautunut

06.02.2020

Kirjautumalla virtu.fi -sivustolle voit nyt lähettää viestin suoraan terveyskeskuksen aluehoitajalle.


1.Valitse ensin kotikunnaksi Kolari.
2. Paina kuvaketta yhteydenotto (yllä olevassa kuvassa toinen kuvake oikealta).Kirjautuessasi tarvitset tunnistautumiseen verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen.
3.Kirjauduttuasi sisään, valitse terveyspalvelut.
4.Lähetä yhteydenottopyyntö omalle alueellesi:
Pohjoinen, Kirkonkylä, Eteläinen tai Muut (ulkopaikkakuntalainen, tai et tiedä aluettasi)
Linkki virtuun löytyy myös kunnan nettisivuilta terveyspalveluiden alta.


Voit ottaa Kolarin terveyskeskukseen yhteyttä sähköisesti silloin, kun sinulle sopii. Yhteydenottoon pyritään vastaamaan virka-aikana tunnin parin kuluessa, jos olet lähettänyt viestin kello 14.30 mennessä.


Virtu.fi-palvelun etusivulta pääsee varaamaan myös laboratorioaikoja kohdasta Sähköinen ajanvaraus (yllä olevassa kuvassa ensimmäinen kuvake vasemmalta). Varaaminen ei vaadi kirjautumista.


Puhelimella voi ottaa yhteyttä tuttuun tapaan


Perinteinen yhteydenotto terveyskeskukseen puhelimitse toimii edelleen. Soittaa kannattaa myös, jos lähtee terveyskeskukseen ilman ajanvarausta. Hoitoon pääsy nopeutuu, kun terveyskuksessa on etukäteen tieto tulijasta. Asiat voivat hoitua toisinaan ilman käyntiäkin.

Voit soittaa aluehoitajalle kello 9–14.30 ja jättää takaisinsoittopyynnön jos hän ei pääse vastaamaan. Klo 14.30 mennessä soitettuihin puheluihin vastataan saman iltapäivän aikana
pohjoinen alue puh. 040 708 7625
kirkonkylä puh. 040 708 7985
eteläinen alue puh. 040 708 9179
ulkopaikkakuntalaiset puh. 040 489 5090