Peukuta kirjastolla!

05.06.2018

Keräämme asiakaspalautetta kesäkuun ajan Kolarin kirjastolla. Kerro, miten Kolarin kirjasto palveli aukioloaikana ja omatoimiaikana. Löysitkö, mitä etsit? Mitä mieltä olet kirjaston tiloista?

  • Asiakaspalautetta voi antaa tiskin edessä olevalla näytöllä. Palautteen antaminen vie noin 30 sekuntia.

Asiakaspalautteen kerääminen on osa Kolarin uuden kuntastrategian muuttamista sanoista teoiksi. Palautteen avulla palvelujemme järjestäjät saavat arvokasta tietoa siitä, miten palveluita voisi kehittää. Palautelaite aloitti kierroksensa Kolarin peruskoulun ruokalasta, jossa oppilaat ja opettajat arvioivat kouluruokaa toukokuun ajan. Tulokset olivat hyvät. Lue lisää Facebookjutustamme.

Haluatko antaa tarkempaa palautetta? Käy verkkosivujemme Palaute-sivulla kertomassa tarkemmin, mitä mieltä olet ja mitä voisimme tehdä paremmin.

Kuntastrategia 2017–2021

  1. 500 uutta työpaikkaa vuoteen 2025 mennessä.
  2. Lapin houkuttelevin kohde asua ja lomailla.
  3. Perheille paras paikka.

Miten toteutamme tavoitteet?

  • Me olemme rohkeita.
  • Me otamme jokaisen yhteisöön mukaan.
  • Me luomme elämisen edellytyksiä lapsille ja lapsenlapsille.